رد کردن پیوندها

برند SABA BATTERY

شرکت توسعه منابع انرژی توان، با هدف مشارکت در طرح های ملی مرتبط با انرژی در سال 1390 تاسیس شد. زیر ساخت این شرکت همان شرکت سهامی باتری سازی نیرو است که ده ها سال در ایران و جهان آن را با برند صبا باتری می شناسند.

شرکت توان با برخورداری از ظرفیت های صنعتی مبتنی بر فناوری روز به عنوان مرجع اصلی تامین نیازهای مرتبط با ادوات تولید و ذخیره ساز انرژی در کشور، به عنوان یک نهاد معتبر و تاثیرگذار حضور دارد و در طرح های اولویت دار ملی با سایر سازمان ها و نهادهای قانونی کشور همکاری می نماید.

حوزه فعالیت شرکت توسعه منابع انرژی توان به طور خلاصه عبارت است از تحقیق، طراحی و توسعه سامانه ها و آرایه های پیشرفته هیبریدی متشکل از سیستم های تولید انرژی، سیستم های ذخیره ساز و خدمات مدیریت مصرف انرژی.

ساختار شرکت از یک ستاد مرکزی و چهار گروه صنعتی ذیل تشکیل شده است:
1- گروه صنعتی باتری نور به عنوان تولید کننده انواع باتری های استارتری مورد استفاده در خودرو

2- گروه صنعتی باتری صدر به عنوان تولید کننده انواع باتری های سیلد، ساکن و صنعتی موارد استفاده در سامانه های ارتباطی، رایانه ای، نیروگاه ها، شناورهای دریایی و زیردریایی و لیفتراک

3- گروه صنعتی تامین منابع انرژی به عنوان تولید کننده انواع باتری های حرارتی، سیلور زینک، ابرخازن ها و انواع سامانه های تامین منابع انرژی تجدید پذیر نظیر سامانه های فتوولتاییک و پیل سوختی

4- گروه صنعتی ذوب فلزات فجر به عنوان تامین کننده انواع مواد مورد استفاده در حوزه انرژی

دسته بندی محصولات

باتری های شرکت توسعه منابع انرژی توان را می توان در چهار دسته کلی باتری های خودرویی (از 40 تا 200 آمپرساعت)، باتری های سیلد ساکن (2ولتی و 12ولتی)، باتری های ساکن / صنعتی (PzS و OPzS) و باتری های لیتیم یون ( مسطح و استوانه ای با ظرفیت های متنوع) تقسیم بندی نمود.

تحقیق و توسعه

شرکت توسعه منابع انرژی توان به عنوان مجری پروژه های کلان در حوزه ادوات ذخیره ساز انرژی کشور، همواره به عنوان یک سازمان پیشرو در زمینه تحقیق و توسعه مطرح بوده و تحقیقات گسترده ای را بر روی سامانه های ذخیره ساز انرژی الکتروشیمیایی نظیر انواع باتری به انجام رسانیده است.

همچنین در زمینه توسعه انرژی های نو (سامانه های انرژی بادی و تولید همزمان برق و حرارت) نیز این شرکت همواره پیشگام بوده و محصولات متنوعی را بنابر درخواست مشتریان خود به بازار عرضه نموده است. برخی از پروژه های موفق تحقیقاتی این شرکت به شرح ذیل است:

– شبیه سازی فرآیندی باتری های سرب اسیدی
– تولید شبکه باتری به روش الکتروفورمینگ پیوسته
– بررسی فرآیند پیرسختی (Ageing) بر خوردگی، ظرفیت، طول عمر و استحکام آلیاژهای شبکه مثبت باتری های هیبریدی
– کاهش پدیده سولفاته شدن صفحات مثبت ومنفی باتری سرب اسید با بکارگیری مواد فعال سطحی آنیونی
– شبیه سازی پارامترهای عملکردی در باتری استارتر با استفاده از شبکه عصبی
– بهبود وبهینه سازی فرآیند کیورینگ برروی صفحات مثبت ومنفی باتریهای سرب اسید
– توسعه و بومی سازی مواد اولیه شیمیایی و اجزای باتری های لیتیومی از قبیل کاتد، آند و سپراتور
– تدوین نقشه راه توسعه فناوری ذخیره سازهای انرژی الکتریکی و باتری های لیتیومی در کشور
– اکتساب دانش فنی طراحی وساخت انواع پک وسیستم های مدیریت باتری های لیتیومی
– طراحی و ساخت انواع BMS و سایر مدارت کنترلی انواع پک باتری لیتیومی

شرکت اشتاد انرژی فناور به عنوان نماینده فروش شرکت توسعه منابع انرژی توان، امکان آن را دارد که گستره وسیعی از باتری¬های این شرکت را با ارائه قیمت رقابتی برای مشتریان خود تأمین نموده و در تمامی مراحل خرید، نصب، راه اندازی و همچنین خدمات پس از فروش با مشاوره های تخصصی همراه آنان باشد.

برای دیدن محصولات صبا باتری روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید

This website uses cookies to improve your web experience.